Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 25 juni 2009

vaaarmt!

Robert kom hem med en ny, röd och fin skottkärra till barnen!! =)

Utmattad tjej. Värmen tar på!

Alfons somnade före middan...

Ätit våffla på våffelcafeét idag med Therese och barnen! Gott gott!
Sen hem till oss och vi fick främmande av min moster och kusin me barn! Jättetrevligt! Barnen lekte jättebra och lungt! Märkte nästan inte av dem!
Astrids ögon tycker jag nog blir bättre av ögonsalvan! Hoppas hon är av med det snart!!!
För den som inte känt det så kan jag tala om att det har varit KOPIÖST varmt idag!!! Och här fläktar det som vanligt ingenting! När det var regningt och inge kul väder tidigare i juni och alla sa "ååå, vilken tråkig sommar, jag är less på det här vädret" så tror jag inte att jag sa något... jag är ju ingen soldyrkare, så jag tycker faktiskt att jag får klaga när det är varmt oxå!! ;) Alfons fick värsta bondbrännan igår, så idag har vi försökt jämna ut den...
Alfons hittade idag en liten burk med rusin och nötter som han hade när vi var till Kallax. Och när han ätit ett tag så kom jag på att säga åt honom att han absolut inte får ge det till Astrid. "Men mamma, det har jag gjort" och jadå, hon hade fått lite jordnötter att knapra på! Så jag antar att hon tål dem oxå! =)
Ikväll har vi varit och hälsat på farfar och Lena, alltid lika trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)