Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 22 juni 2009

tyst =)

Första "sommarlovsdagen" är till ända. Vi har haft det riktigt mysigt idag! (Fast öronen på Alfons undrar jag om man kan rensa med piprensare, för de verkar vara igentäppta... han hör/ lyssnar inte på mycket av det jag säger...)
Var ute på förmiddagen och skulle leka och njuta av solen, men sååå mycket mygg och bräms det var!!! Men vi var ute några timmar iaf. Cyklade, gungade och sparkade boll. Astrid tycker dock inte att det är så roligt ute...

Inne har plockat undan leksaker, bygt tågbana, målat med vatten färger och gjort Alfons byxor ännu mer lik pappa Roberts byxor! =)

Nu är Robert och Alfons och åker lastbil med nya favoriten "Rally-cross-Ubbe".
Astrid har bara sovit en gång idag = alldeles för lite! Hennes ögon geggar fortfarande så hon har fått bada nu ikväll för att blottna upp allt som torkat fast.

Nu ska jag sätta mig och virka lite, och bara njuta av tystnaden!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)