Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 14 juni 2009

Full rulle!

Klockan är halv ett och jag har bakat äppelkaka, banansockerkaka och chokladkakor. Dammsugit, röjt under diskbänken, haft blomvård, byggt koja och tågbana, tvättat och hängt 2 maskiner tvätt och burit och burit och burit Astrid som varit super trött men inte velat sova. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på resten av dagen...
Robert och Alfons har farit till Lövånger en sväng för att kolla på hur fin bussen blev. Min storebror Tobias ska komma hit ett tag, skulle haft nåt jobb att sätta honom i...! ;)Alfons blöja var nästan torr i morse, och det är kortfillingar som gäller för honom nu. Men nu vet jag inte hur vi ska göra till veckan då han ska på dagis... för vi påminner ju honom stup i kvarten om att han ska gå och kissa... de har dem ju knappast tid med på dagis... tips/råd/förslag???
Förövrigt så blir ju det här Alfons sista dagisvecka på Piraten... FOREVER! *buhuhu*

1 kommentar:

  1. klart att han ska vara utan blöja, skicka med många ombyten så löser det sig!!

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)