Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 21 juni 2009

trea

Vi sovde gott hela natten!! Astrid vaknade vid sex tiden, så då vart det morgon!

Vi har varit till Klutmark och sett rallycross. Mycket trevligt, Alfons stortrivdes! Han har ju fått "sammadana" byxor som pappa, med tryck!! =) Det gick iaf bra för Janne idag! =D Lunch blev vi bjudna på oxå, lax/kycklingsallad, mycket gott!!
En riktig heldag ute i solen, Alfons somnade nästan innan jag lämnat parkeringen, så han var lite knepig att få att sova ikväll, men tillslut så!

Astrid har det jobbigt med ögonen... det geggar och geggar och hon har nästan sår av allt torkande.

Nu kom Robert hem för en liten stund sen, så nu ska jag passa på att mysa med honom en stund! Vem vet när jag får träffa honom nästa gång!? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)