Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 24 juni 2009

ögonsalva

Ringde vårdcentralen imorse och fick ögonsalva utskrivet till Astrid, så nu hoppas jag att hon ska bli bra!

Tog en promenad på förmiddan, hamnade hos mamma fika! =)
Gick vidare till Therese och barnen, där fick vi lunch! =)
Gick hem igen och for sen till Bureå med Therese+ barn och åt en mjukglass! =)
Handlade till mamma och for dit med det, blev bjuden på middag! =)
Nu är barnen badade i nytt badskum, de sover så gott, och jag har fötterna i ett fotbad! =)
Robert är och skruvar men skulle visst inte bli så sen ikväll! =)

Lev och må!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)