Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 12 juni 2009

Kallax

Väckarn ringde klockan fem i morse. Barnen bar vi ned sovandes och gav dem välling. Alfons vaknade till efter en stund och fick klä sig. Astrid fick fara till mormor i pyjamas. Bilfärden till Kalax gick jättebra. Vi vinkade av resenärerna, blev ganska hastigt, pga problem med bagagebanden. Men jag hoppas att allt gått bra för er och att ni skött er snyggt på planet! ;)

For på stan en sväng och jag gick in på Tiimari, kul att köpa lite pysselgrejer!! =)
Sen for vi ut på Biltema och Toys R Us. På vägen hem somnade Alfons men vaknade i Jävre, och från det att han slog upp ögonen pratade han konstant hela vägen hem. Ingen risk att jag skulle somna iaf!! :P

Allt hade gått bra för mormor och Astrid, förrutom att hon inte är så sugen på att sova... Astrid alltså! Hon är inne i nån period nu då hon int etror sig om att sova... Kan det vara tänderna!?? *skratt*

Middag hos grannars. Mycket gott och trevligt. Det gör vi gärna om. =D Dock blev alla barnen så trötta men gav sig inte tid att sova...

Nu är jag supertrött och det kryper i mina ben så att jag håller på att bli vansinnig!!!!!!!!!!!! >:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)