Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 17 juni 2009

Huvudvärk...

Varit till stan en sväng idag, hittade en del kläder till barnen på rean! =) Och JA, de behöver faktiskt nya kläder! ;P

Jag blev sen till dagis idag! :( Men de blev förvarnade via ett telefonsamtal! Jag blev stående i vägarbets-trafikljusen huuuuur länge som helst! Jag skojar inte om jag säger att det var 20 minuter!

Robert stannade även idag kvar i Lövånger, så jag och barnen har stökat på själva. Vi har pysslat ihop kort, de har badat, haft främmande av mormor, Kenny och Amanda. Myst framför "Emil i Lönneberga", läst sagor och tvättat.

Mitt huvud värker, trots alvedon, och jag borde nog gå och lägga mig, men samtidigt vill jag ju hinna virka lite!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)