Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 11 juni 2009

spöken!?

Pysslade på med lite kort på morgon. Hämtade Alfons lite tidigare från dagis då han och Astrid skulle till mormor. Jag har varit på Nygården och haft lite inskolning. Jag har ju varit där förrut och jobbat, med det ändras ju både rutiner och boende. Så nu ska de nog kunna ringa mig om det krisar sig nån gång, och kanske jag kan hoppa in och jobba. Bara det passar med att nån kan ta barnen... nån som anmäler sig frivillig till barnpassning!!?? =P *skratt*

Fick middag hos mamma och pappa, Alfons har bara sovit 15 minuter idag och Astrid har inte haft tid (?) att sova. Så de slocknade direkt nu vid sjutiden! Robert stannade i Lövånger idag, och jag vet inte riktigt när han kommer hem. Jag har stökat på och packat lite nu. Vi far ju till Luleå imorgon för att ta hem Peters bil. De far till Brasilien imorgon!! De hade visst en hel del packning så vi skulle inte rymma att ta med Astrid!! *haha* Så hon ska få stanna hos mamma. Och fastän vi bara ska vara borta över dagen innebär det ju en del planering och packning, så att Astrid får med sig det hon behöver i en väska och Alfons får med sig det han behöver. Det ska bli kul iaf! Och sen på kvällen är vi ju bjudna till grannars på middag! Ska bli trevligt!! =)

Va läbbigt! För en stund sedan hörde jag ytterdörren stängas och jag tänkte att det var Robert. Gick just och kollade och det var ingen Robert som kommit hem... hittar ingen... ??? *spooooky*
Nä, nu ska jag ta och "surfa" och se lite på tv och äta lite nötter! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)