Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 10 juni 2009

trött

Idag hade jag tänkt måla, det är inköpt mer färg och ställningen är uppställd. Men Astrid är inte på så bra humör idag. Jag har just fått henne att somna och eftersom hon sover inne är det inte lönt att gå ut. Men i vagnen ville hon inte sova...

Jaja, det är bara att hitta på nåt annat att göra, blir inte svårt när jag tittar mig omkring; tvätt, disk, damm, leksaker...
Eller oxå skiter jag i allt och lägger mig en stund... det var längesen!!

Ha en bra dag mina vänner!!

1 kommentar:

  1. Ibland måste man bara vila också... tror att det var därför jag fick feber och Victor huudvärk. Någon högre makt ville att vi skulle vila en dag, det har varit alldeles för mycke nu ett tag och vi tar oss inte tid att vila om vi inte måste på grund av att vi är helt utslagna och ligger i feber!
    Så därför tycker jag att du med gått samvete ska vila också, fastän att du kanske inte fått feber... ÄN!

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)