Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 1 juni 2009

GoDnAtT

Hälsat på "farfars" ikväll, trevligt!! Lena fick äntligen sin födelsedagspresent!! =D

Inte gjort mycket ikväll, men det är ganska skönt det oxå!! Ibland iaf! =)

Sängen ropar på mig, men jag är för trött för att ta mig dit... Robert och Astrid är redan uppe... lyllo dom!

Av nån anledning känns det som om jag har så mycket att göra nu i veckan... men jag vet inte riktigt vad det skulle vara... =S

"Natti natti, jättelimpa" (är det nån fler som vet vilken bok det är!?? =))

4 kommentarer:

  1. Det är ur boken "Klarbärskalaset" av Edith Unnerstad och Ilon Wikland.
    Mvh P

    SvaraRadera
  2. Hej Katarina,
    Mamma blev jätteglad för kortet! Det var jättefint tyckte vi allihopa. Tack så hemskt mycket.

    Kram
    /Malin

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)