Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 23 juni 2009

Robert blev sen hem från jobbet iafton pga av detta vägarbete! Han fick stå i kö lääänge. Så vi hann äta och nästan stöka bort innan han kom hem. Han har varit duktig och klippt gräset ikväll, han påstår att han har haft sällskap av en miljon mygg! =P

Barnen har badat även ikväll (nu börjar de vara riktigt rena! ;p) men det är mest för att Astrid ska se något sånär ut. För hon ser gräslig ut runt och i ögonen, geggiga, röda och svullna... och det far överallt detta klegg, i håret, kinderna, pannan, kläderna... och det är minsann inte lätt att få bort! Typ som "Konrads kalasklister". (Ni som sett "Pippi på rymmen" vet vad det är! ;)) Så att sätta henne i badkaret och liksom ånga bort det, är lättast.

Mamma kom och hälsade på oss ikväll, kul, det var så längesen jag träffade henne nu! Alfons blir ju så glad att han nästan inte vet hur han ska bete sig för att hinna visa allt! *ler*

Barnen somnade lagom till det att "Allsång på skansen" började! Skönt! Så jag har sett det och virkat lite. Och jag har nog bestämt mig för att det blir en filt till barnen nu!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)