Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 10 oktober 2010

Barnvakt

Härliga söndag!! En sån dag då man vaknar och inte riktigt har bestämt sig för vad man ska göra! Robban for iväg på lite ärenden och jag och barnen har bakat bullar. Och det spelar ingen roll hur små och söta jag försöker göra dem, de blir alltid som a pladusker... stora som cd-skivor...

Astrid sover, ocg grabbarna och Tobias är ute och sjåar på, traktorn är igång... Tobias ska vara med oss iafton/kväll då mamma och pappa aka och se "Grease" i Skellefteå, det är dem väl förunnat!! =) Fast lite avundsjuk är jag kanske... ;) Victor och Cornelia ska oxå vara här, det ska bli så mysigt!!! =)

När jag var på vårdcentralen kollade hon även i mina öron och påstod att jag hade rejäla vaxproppar i båda öronen... så jag har som haft det som ursäkt nu om Robban har sagt nåt som jag inte velat höra... ;) Men nu har jag tagit tag i det och droppat denna illaluktande Revaxör i ett öra... få se om det hjälper. Det har faktiskt varit lite jobbigt, jag får lock för öronen titt som tätt, men nu hoppas jag att jag blir av med det!! :)
Nä, nu tror jag att bullarna har svalnat så pass att de går att provsmaka! Robban var till Bureå och handlade, och glömde köpa mjölk!!! Fast det stod på lappen, så det får bli bullar och vatten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)