Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 25 oktober 2010

Toppendag!! =)

Sånär som ett bråk mellan mig och Alfons där han verkligen testat sina (mina) gränser idag, så har vi haft en toppendag! Sovde länge, myste framför tecknat, bakat, ätit mellis och busat. Barnen har lekt tillsammans och varit helnöjda, och då är mamman i huset oxå helnöjd!! :) De hjälpte mig att baka en stund, sen gick Astrid iväg och sa "Alfons kom", Alfons blev så lycklig att hon ville ha med honom å leka...

Vi dejtade Robban i stan för att gå på jakt efter en overall till Alfons, tog inte särskilt lång stund, så nu är det bortgjort!! =) Vi åt middag på Dallas och se for de hem, jag for på coop och storhandlade. En tusenlapp far ju väldans lätt iväg när man handlar, men det är ju ganska "trevligt" att titta på kvittot sen och se alla rabatter som dragits... Sjukt skönt att storhandla själv iaf, utan gubbe och barn!! :P

Nu är Robban iväg och byter olja på min bil, barnen sover och jag har fötterna i fotbad. Ljuskronan är tänd mandarinen uppäten. Vi är lediga imorgon oxå, och jag hoppas så på att det blir en lika fin dag som denna!

Nu har vi äntligen fått iväg beställningen på det stoooora fönstret på övervåningen, det känns så otroligt bra!! =)

Nä nu börjar vattnet vara kallt, bäst jag tar hand om fötterna!! =)

Sköt om er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)