Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 1 oktober 2010

svammel som vanligt

Så var snart även detta jobbarpass slut, kvällen har flytit på bra! En timme kvar innan jag får gå ut i kylan och sätta mig i den kalla bilen, men väl hemma hoppas jag få kramas med en varm gubbe!! =)

Bureå äldreomsorg har haft surströmmingsfest ikväll, men jag har ju som sagt jobbat, men jag är sjuuuukt sugen på suring! tur att detblir av snart!! =)

Följer ni "Idol"? Jag ser det ibland, kan bara namnet på en, Jay (eller??), så jag är ju inte så insatt, men kanske nån kan tala om vem man ska heja på? Det är ju som roligt de gånger man ser att veta vem som är bra...

Sist jag skulle färga håret så inser jag i sista stund att jag köpt FEL hårfärg!!! tror ni att jag blev besviken?? Men jag har ju bara mig själv att skylla... nåt kvitto har jag ju så klart inte kvar, tror ni att den går byta iaf?? Annars har jag en Wella 7/3 hemma om nån behöver...

Lev å må!

2 kommentarer:

  1. Sursströmmingsfesten var hur trevlig som helst, synd att du inte var där!

    SvaraRadera
  2. Ja, det hade varit trevligt! Vi får hoppas på att det blir en repris och att jag är ledig då!! =)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)