Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 26 oktober 2010

Monster

JAG somnade i soffan igår kväll!!! Så värdelöst! Det är ju så sjukt jobbigt att komma sig isäng då. Robert tycker att det är toppen "Jag har då sovit jättegott" sa han igår när vi stod och borstade tänderna... Ja, det hade väl jag kanske oxå gjort, men det är ju så onödigt, för nog är det skönare att sova i sängen...
Jag hade borta telefonen imorse och Alfons sa "tror du att det är ett monster som har tagit den?" "Ja, kanske det" svarade jag, då sa han "mamma, det finns ju inga monster, det finns bara rävar och elefanter, jag vet att det är så!!" : )
Jag hade så mycket planer för dagen, men huvudet värker och dunkar, så vi får väl se hur mycket av det som blir gjort... : (
Nu ska iaf barnen ner i badet och bli rena!!

1 kommentar:

  1. När min mobil hade varit borta i ungefär en vecka gav jag upp hoppet om att hitta den och beställde ett nytt refillkort. Och vips en dag så dök den upp...på högkant bland kokböckerna. Kan lova att det inte är jag som ställt den där. Det var nog det lilla monstret i våran familj ;) //E

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)