Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 17 oktober 2010

Söndagmorgon

Jag och Astrid sitter och myser i pyjamas i soffan, grabbarna har inte kommit ner än.
Nu är snart vintern här och inte har jag en klar övervåning inte... Hur många gånger har jag inte sagt att jag tänker flytta till en lägenhet om den inte är klar den här vintern? ...Och Robban svarar "Japp, då flyttar jag med!!" *haha* ;) Det börjar ju vara minusgrader ute så nu är det filtar runt barnen som gäller då vi bär upp dem. En annan sak som är en väldans nackdel med att ha oisolerade väggar är att lukt inte har nåt problem med att komma in. I veckan då bonden i byn spred koskit/piss stank det i sovrummet... Kanske skulle ta och ställa mig i Skebo-kön... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)