Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 7 oktober 2010

Sotarmurre

Klockan sju ringde väckaren, bara att pallra sig upp, väcka barnen och gå ner. Natten har varit sådär... men jag måste ändå erkänna att det känns att jag la mig typ två timmar tidigare igår än vad jag brukar! Tror att jag ska försöka mig på det nån fler gång! ;)

Sotarmurre har varit hit, kom ganska prick klockan åtta. Trevlig snubbe, med den största muschtas jag någonsin sett. Jag bad honom att hålla i sig hårt när han var upp på taket och balanserade, så att han inte skulle blåsa iväg. på tredjevind skulle han oxå, så jag guidade honom genom allt bråte och byggmaterial uppe, han trodde att det skulle bli fint uppe när det blir klart... ja, som sagt, trevlig lortgris! ;)

Har fått beställning på "några" cupcakes! :P ("några" betydde i det här fallet typ 30 stycken ;)) Så det har vi pysslat på med nu på morgonen. Vi har även hunnit med att "dega" och rita, en picnic med dockorna och x antal barnprogram. Effektiv förmiddag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)