Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 30 oktober 2010

Mysigt

Ingen som ringde till mig inatt!! :) Däremot till Robban som lovat att vara chaffis, så han stack iväg, jag har ingen aning om vad klockan var... Jag har varit upp x antal gånger inatt iaf, men så är det ju varje natt, så det är ju inget ovanligt...

Nu sitter jag och Alfons under filten i soffan och ser på barnprogram, riktigt mysigt. De andra ligger uppe och sover än. Ganska smart att stiga upp först idag, då borde det ju vara Robbans tur imorgon, och då förlorar vi väl en timmes natt...? ;)

Nä, nu ska vi mysa vidare!! :) Ha en härlig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)