Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 22 oktober 2010

Helosan

Malin; imorse när Alfons kom över sa han "God morgon mamma, har du sovit gott!? Kan vi gå ner nu????" :) Tycker själv att han var duktig som kom ihåg vad han skulle säga, att senden andra frasen hängde med, är något som jag får öva mer med honom! ;)

När han sen tjatat en stund om att gå ned och jag "äntligen" slår upp mina ögon så håller de just på att smörja in händerna med Helosan... eller, Alfons smörjer in händerna, Astrid har en riklig klutt i handen och smetar det sedan i håret... antar att hon sett hur jag gör, men jag använder dock INTE helosan... men hon fick faktiskt ganksa glansigt hår!! ;)

Barnen följde mig på jobbet iafton och Robban hämtade hem dem. Det är fortfarande sjuka på jobbet så jag har bytt pass imorgon, jobbar dag ist för kväll. Kommer att kännas tungt imorgon bitti, men då passet är gjort kommer det ju att kännas bra att ha en ledig kväll! Vad ska vi då hitta på??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)