Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 12 oktober 2010

Föräldramöte

Jag har blivit bestulen... mina älskade fina välanvända vantar har blivit stulna... visst serni, ryckta direkt ur händerna på mig... Istället fick jag på mig dessa fina, varma HELA vantarna... TACK MAMMA!!! =) (Ja, det var meste bara skaftet som var helt på de gamla... ;))
Idag har vi inte lagt många pinnar i kors... tvättat, diskat och dammsugit... när Astrid sovde pysslade jag och Alfons lite kort. Vi har byggt lego och busat på. Huvudet värker än, men inte lika illa som igår tack och lov. Bonden har spridit koskit idag så det luktar ve och fasa, så utevistelsen blev kort idag.
Ikväll har jag varit på föräldramöte på dagis. ...Förlåt; förskolan! ;)
Nu ska jag se "Elvis i glada Hudik" veckans absolut bästa program!! Men jag tror att det är sista ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)