Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 3 oktober 2010

Lyxliv

Nämen det må jag då säga!!! Vad det är roligt att titta in på bloggen och se att kommentarer lämnats!!

Vad det var skönt när klockan slog 16.00 idag!!! Jag gjorde några volter i omklädningsrummet av lycka... och nästa helg är jag ledig, HELledig!!!! *lyx*

Hade middagen på bordet när jag kom hem, även det LYX! Och vet ni hur fort det gick att stöka undan middan, "tjopp tjopp" sa det bara, så var ju all disk borta, undanstoppad i den nya, fina, blanka diskmaskinen!!! *I looooove it!*

Ikväll har vi varit till farfars och fikat bullar. Jessica med familj var oxå där! :) På tok för sällan vi ses!!!!

Jag har pysslat och scrappat lite ikväll. Robban läste "Mamma Mu" för Alfons, men han somnade ifrån boken hela tiden... Robban alltså!!! :P Nu slötittar vi på "Irene Huss". Har suttit och varit arg på datorn ett tag då "musen" inte velat funka, men tur att jag har en händig karl som fixade till det efter några svordommar... ;)

1 kommentar:

  1. Kan inte annat än att hålla med om att det är på TOOOK för sällan!!

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)