Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 26 oktober 2010

Ibland...

...känner man sig så liten...

Huvudvärken blev bara värre och värre idag. Barnen har tack och lov inte krävt så mycket idag. Vi bakade pizza till lunch, sett film och byggt lego. Jag fick i mig en pytteliten bit pizza, det vände sig bara i magen. Jag levde på hoppet att få ligga stilla och vila medans Astrid skulle sova idag, men hon hade bestämt sig för att inte sova... Alfons har tröstat och kastat mina tårar på Astrid, gullgubben min. Och jag kunde lixom inte rå för att tårarna kom, de bara... kom! Ringde mamma och tiggde till oss middag där, det var underbart!!! När jag fått vila en stund och fått i mig lite makaronipudding och blåbärspaj, så kändes det betydligt bättre! Nu känner jag mig bara mör och illamående, men pillren är intagna och jag ska ta och krypa isäng, så ska det nog kännas bra imorgon!!

Sov gott!

1 kommentar:

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)