Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 1 oktober 2010

dåligt

Iad känns som en sämmerdag. Astrid har sovit dåligt två nätter, hon har varit lite febrig... Jag har sovit dåligt och huvudvärken dunkar... ja, jag känner mig som inte i "fas" ;)
Vi siktar på en lugn förmiddag. Börjar jobba kl 15 idag, Robban slutar kl 15, så han får hämta barnen hos mig på jobbet, kändes onödigt att lämna dem på dagis för en halvtimme...

2 kommentarer:

  1. Usch då! Hoppas du blir av med din huvudvärk. Den är ju riktigt bråkig.

    SvaraRadera
  2. Tack, det blir jag alldeles säkert!! Jag kan vara ganska bråkig tillbaka mot den!! ;)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)