Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 21 oktober 2010

På rymmen...

Astrids överdargsbyxor har varit på rymmen... På dagis hävdade de att mormor glömt dem på barnkliniken, och mormor säger att eftersom hon och Astrid hade en strid om ytterkläderna så är hon helt säker på att hon hade dem på sig när hon återvände till dagis. Det här var alltså i tisdags, igår disskuterade vi det igen på dagis, och de gick som inte resonera med... Men idag har de kommit till rätta, TACK OCH LOV! Ett annat barn hade fått dem med sig hem, och det kan ju hända vem som helst!! Det gör inget så länge det kommer till rätta. Men att personalen är så säkra på att hon absolut int ehade dem på sig... det irriterar mig... Sen undrar jag, om det är lag bland dagispersonal att inte knäppa knappar vid halslinningen på tröjor på barnen?? De är alltid oknäppta när de av nån anledning bytt tröja... och så har det varit på alla tre dagis som vi har avverkat...???????????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)