Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 12 oktober 2010

scrapbooking

Igår var jag på Procapita utbildning, sista timmen hade jag så svårt att hålla mig vaken att jag visste inte vad jag skulle hitta på. Svinkallt var det där oxå, så jackan på...
Efter middan var det dags för nästa kurs, Scrapbooking i Örviken. Det var superkul!! Tänk om man hade alla de där pysselgrejerna hemma vad mycket fint man kunde göra! :) Men igår var även en huvudvärksdag, nåt så gräsligt, återigen trodde jag att min stund var kommen. Mådde illa gjorde jag oxå, när jag böjde mig ner för att ta på skorna i Örviken var det nära att middagen kom upp... Släppte av Jessica i Bureå, och vägen mellan Bureå och hemma har aldrig varit så lång! Ögonen värkte, hade helst velat ligga i ett mörkt rum. Jag hade inte helljuset på, vred ner belysningen på instrumenteringen, skrek åt mötande bilar att de skulle blända av och gruvade mig samtidigt för att komma hem där det ju finns gatlyse (det är nog ända gången jag inte har velat ha gatlyse här! ;)) Bilar som bländar upp just innan man möts borde skjutas... Kom iallafall hem storgråtandes till Robban (och det blev deffenitift inte bättre i huvudet av att gråta) Men han tröstade, hämtade vita piller och kliade mig i håret tills jag tillslut somnade. (Ja, det är faktiskt otroligt skönt med lite hår/huvudmassage när man har huvudvärk) Idag är det betydligt bättre, riktigt bra faktiskt. Det känns typ som om man var på fest igår... synd bara att det int evar en rolig fest, då kanske det hade varit värt det!! ;) :P
Idag är vi lediga (Tack gode gud för det!!!) och jag har lovat mig själv att inte göra nåt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)