Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 20 oktober 2010

slammer

Jaha, klockan 22.04 så låg jag i sängen. Och jag var inte det minsta piggare imorse när jag vaknade... huvudvärk och supertrött. Dagen har seeeegat sig fram på jobbet... Ska kanske göra ett till försök ikväll, och då satsar jag på att ligga 21.35! Imorgon är vi ju lediga så då kanske vi kan få sova lite längre än till 05.15 iaf! :)

Barnen ligger i sina sängar, Astrid har somnat, Alfons snart. De har varit tre heldagar på dagis nu, och mina barn är inte gjorda för det... de är helslut när vi har ätit middag. Så de får lägga sig tidigt, jag kan ju inte hålla dem vakna länge bara för att jag kanske ska få sova längre morgonen efter, det finns lixom ingen garanti! ;)

Tre av mina favoritgubbar är uppe och slammrar och lever om; Robban, pappa och svärfar. Men de får leva om HUUUUUUR mycket de vill, jag är så glad, så glad, så GLAD att det händer nåt där uppe. Alfons säger både nu och då att han vill vara ifred, men det är lite svårt här nere... Jag längtar så tills han kan börja nyttja sitt rum, och han oxå!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)