Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 16 oktober 2010

Prins

De högklackade skorna syns lit edåligt, men PRINS(essan) Affe för sig riktigt snyggt i dem!! ;)
En lugn dag har passerat. Städat och fejjat, pysslat lite kort och en snabbvisit hos mor och far. Vi var lata till middan idag (och skyller lite på Alfons som tjatat hela veckan) och ringde 0913-10377 och beställde pizza... fast jag tog en kycklingsallad! :)
Robban har varit bort en sväng ikväll. Barnen har haf spa-kväll. Badat och gjot sig fina, manikyr och pedikyr. Försökte klippa Astrid, men djag insåg ganska snabbt att det var hopplöst... Inte satt hon still aoch tittade på blomman i tapeten som jag bed henne om inte, hon hade fullt sjå att titta på allt annat! Så det får bli nån gång då hon är i det närmaste medvetslös! ;) De somnade iaf fort och gott, och jag hann pyssla lite mer! =)
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)