Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 3 oktober 2010

tidig morgon

Typ 20 minuter innan min väckare skulle ringa lovade jag Astrid en välling om hon skulle sluta gråta... ZzZzZz... Hade det varit typ 2 timmar innan så hade det ju inte varit några problem, men 20 miuter!!! Det var ju inte lönt att gå och lägga sig igen, jag skulle garanterat (om möjligt) varit ännu tröttare. Men nu hoppas jag att hon somnar om igen och att de tar sig en liten sovmorgon, det kan de behöva alla samtliga!
Jag skulle egentligen jobbat eftermiddag ikväll, men snäll som man är (!!?) så bytte jag tur med en, så nu jobbar jag 6.45-16.00... *urk* vad jag ångrar mig!! Men, men, klockan 16 kommer det ju att kännas skönt att jag har gjort bort det!! :)

2 kommentarer:

  1. Grattis till den nyinköpta "maskinen"
    P

    SvaraRadera
  2. TAckar!!
    Ni är välkomna att komma och hälsa på den, bekanta er lite med den nya familjemedlemmen...! ;)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)