Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 21 oktober 2010

torsdag

Ååå så fint det blir uppe!!!! :) Nu syns det ju tom vad som görs!!

Jaha, 21.40 gick jag och la mig igår. 04.30 vaknade Astrid och var alldeles otröstlig, hon skrek, grät, sparkades, slogs, nöps och sparkade ännu mer, provade som vanligt med att ge henne en välling, men det blev om möjligt ännu värre. Tillslut gick jag ned med henne och satte henne på toan, hon kissade och sen var det bra. Upp och äta vällingen och hon somnade om... men inte jag... Jag kände mig som pigg då jag, så jag låg och vred på mig ett bra tag innan jag somnade om. klockan 8 kom Alfons och påbörjade sin tjatning om "ska vi gå ner nu, ska vi gå ner nu, ska vi gå ner nu, vi ska gå ner NUUUUUU!" (de där orden gör mig galen!!!!)
Ledig dag idag, känns skönt, den här veckan har gått så oerhört fort. Fast åandra sidan så har jag ju tre arbetsdagar kvar på den här veckan...

2 kommentarer:

  1. Jag vill också att det ska hända saker hemma! Är så less på tomrummen som inte används för att de är "under renovering"!
    Va roligt att det går framåt för er! Kanske det är dags att beställa möbler snart... du har väl redan hunnit tänka ut flera gånger om hur du skulle vilja möblera! ;)
    K R A M /Therese

    SvaraRadera
  2. Lugn Tessan, lugn! Ni har ju "bara" haft "under renovering" typ ett år... ;P

    Nä, faktiskt så är jag inte alls på det klara med hur jag vill ha det där uppe, det har lixom känts som om det inte är lönt att planera för nåt som aldrig blir klart...
    ...men nu kanske jag kan börja planera!! :)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)