Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 30 oktober 2010

Tre systrar och en mamma

Som jag skrev på facebook, "Vissa far på Ladys night, vissa på Björn Shifs, andra på Euskefeurat... själva far vi på Skoterns Dag" Men det ska inte underskattas, det bjöds på både saft och kakor!

Efter middan som IDAG bestod av risgrynsgröt så for vi till farbror och faster och hälsade på, det var länge sedan! Barnen hade roligt!

Barnen sover, och Robban somnade även ikväll när han läste godnatt-sagan för Alfons... Själv sitter jag och ser "Tre systrar och en mamma", verkar hyffsat bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)