Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 16 april 2009

27 år...

Så var födelsedagen förbi... men det gör ju inget, det är ju imorgon det blir kalas! =)

Mamma komme just innan jag skulle fara och hämta Alfons, så hon stannade här med Astrid medans jag for iväg. Efter en del tjaffs och felskrivning så fick jag ut Astrids medicin på apoteket i Lövånger. Vi handlade lite och träffade en del trevliga vänner att pratat med! =) När vi kom hem var mamma i full färd med dammtrasan, dammsugarn hade oxå fått köra en sväng! Tack, mamma!! =)

Jag har tagit en långpromenad ikväll, ljuvligt, förutom att vägen in i byn är sååå lerig och mjuk. Har fyllt tårtorna för imorgon och nu ska jag väcka Robert så vi kan gå och lägga oss! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)