Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 29 april 2009

lekt frisör...

Jag har klippt Alfons ikväll, Astrid likaså. Robert skulle oxå haft en sax i sitt hår, men han får vänta...till fredag, kan jag tänka mig.

Har varit ute och tjollrat på en stund ikväll. Pappa var hit med vår dränkpump. Vi har återigen vatten stående på källargolvet. Ett säkert tecken på att det är vår.

Jag har varit till Mikaels och lagt ihop och ordning nå priser inför morgondagen. Det är ju som förut nämnt vi + några fler som står för Valborgs här nere på bönhuset i år.

Nu väntar sängen på mig, jag kan nästan höra hur den ropar mitt namn... Har faktiskt en hel del att göra imorgon, och jag hoppas att jag hinner göra allt... annars vet jag inte vad jag ska ta mig till... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)