Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 30 april 2009

rakt nedstigande led...

Nu är bullarna bakade. 104 st blev det. Jag har nog ärvt mammas bullbak... *fniss* för mina bullar blir precis som mammas så stora! Jag försöker att göra små och söta bullar. Men innan de har jästs och gräddats så är de stora som cd-skivor... inget fel på smaken, men utseendet kunde ju vara bättre... ;)

Nu ska vi gå upp en sväng och skriva ut lite papper.

3 kommentarer:

  1. Kommer gärna och provsmakar/kontrollerar att det är samma smak som mammas bullar.
    P

    SvaraRadera
  2. Fast å andra sidan... INGET går ju upp mot mammas bullar!! :)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)