Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 7 april 2009

dax för fotbad!!

Allt gick bra i stan. Jag fick stränga order om att batteriet inte fick tippa, då skulle den frätande batterisyran rinna ut. (Det visste jag ju!) Och jag körde jätteförsiktigt, nästan så att stans pensionärer gick förbi mig. =P Jag blir inte arg så fort, men järnpiller oxå om man bråkar med mig i trafiken!! Och en finsk bil var det dessutom, körde ut strax framför mig i rondellen. Galet arg vart jag och galet mycket tutade jag!! Finns det inte rondeller i finland?? Det finns så konstigt folk i trafiken. När jag skulle svänga in till Lövånger så stannar en bil mitt på E4:an för att släppa över en cyklist!!! Hallå!???Det var oxå en som stannade för högerregeln idag i Lövånger, och DET är inte vanligt där... =P
Jag har så fruktansvärt nageltrång... tror att jag ska ta och sätta fötterna i fotbad en stund, och sen får Robert operera...
Pappa Mats fyller år idag!! *hipp hipp hurra* så jag och Alfons har slagit in paket och gjort ett kort som han ska få imorgon! =)
Ikväll har barnen badat. Alfons tycker inte att det är roligt att Astrid sparkar och skvittar så mycket som hon gör. Och jag förstår honom!! Vi har packat lite mer och Robert har burit ut det mesta i bilen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)