Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 26 april 2009

Kalasat ikväll!

Roberts pappa har ju fyllt ett år äldre, så vi har uppvaktat honom i afton. Det bjöds på god middag och tårta! Sen gick vi ut och fick se Lasse springa några vändor efter Melker som har förlorat (!?!! ;)) sina stödhjul på cykeln... och efter ett tag så pinnade grabben iväg själv, jätteduktig! "Jag kan själv...!!!!!" *lol*

Nu har vi slötittat på tv en stund, och jag känner mig alldeles för trött för att gå upp och lägga mig... men nu är visst Robert och Astrid på väg upp...

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)