Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 20 april 2009

lerigt men härligt!!

Tog en promenad med syskonvagnen = tungt att dra i leran... men jättehärligt! Astrid sover än i vagnen...
Alfons har varit i lushuset och hittat sin traktor, skottkärra och boll, så det har han lekt med i typ en timme medans jag bara satt på bron och njöt av solen!

Nu har lunchen intagits, Alfons ska strax gå och sova och Astrid borde ska vakna snart...
Hon hostade förresten imorse så all välling kom upp igen... Blir så less på kräket, men å andra sidan så är det ju bra att slemmet kommer upp... skrev jag igår att hon kräktes över Alfons?? I hans hår... så det blev badning för dem båda två, och en dusch för Robert som oxå var med i kräkduschen... =P

2 kommentarer:

  1. Åååå, jag vill också sitta ute i solen!
    Syns i kväll! :-) Ska bli spännande och se vad det är för nå.
    KRAM/ Th

    SvaraRadera
  2. Jaa, såna här dagar är det härligt att vara mammaledig!! =) ;P

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)