Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 23 april 2009

Kalas x 2

Cecilia i farfars knä...
...och Gabriel i farmors.
Astrid och "faster" Roberta!
Kusinerna bygger Lego.
Victor, Esther, Cornelia och Alfons
Bökigt det här med att mor och far är mormor och morfar till mina barn och farmor och farfar till mina bröders barn... men på samma sätt som barnen får heta olika namn ofta, så får även de... ;) (och jag... eller hur mamma!!? ;))

Alfons blev väckt efter att ha sovit en knapp halvtimme på dagis idag. Snacka om hyffsat missnöjd pojk. Men han vägrade sova mer, och jag måste säga att han ändå har skött sig bra!!
Vi har ju varit på kalas ikväll, firat storebror Mikael som fyller år idag och Therese som fyller nästa vecka. God mat och smaskig efterrätt!! Tack så mycket!! Trevligt att träffas hela familjen sådär. Det var bara Tobias om saknades, =/ vi är ju hyffsat många!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)