Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 16 april 2009

bättre

Natten har varit riktigt bra, Alfons har sovit, som vanligt! ;) Astrid har sovit hyffsat bra, hon har ätit lite välling som hon har fått behålla. Hon är trött och slut, men ändå gladare än igår. Tom sprungit i gåsolen en stund! =)
Själv har jag ingen som helst ork, och det är väldigt dumt att inte ha det idag, då det faktiskt är min födelsedag och en hel del skulle ha varit gjort... jaja, kanske Alfons ger mig lite energi när han kommer hem! =)
Barnläkaren som vi träffade igår har ringt och undrat hur det var med Astrid idag. Hon skulle skriva ut nån annan sorts medicin åt henne som hon kunde inhallera i samma ankmask som hon tar Pulmicorten. Undrar om man kan hämta ut den i Lövånger...?

3 kommentarer:

  1. G R A T T I S, G R A T T I S (återigen) från ett snöande Umeå. Åker hem med bussen nu!
    /Therese

    SvaraRadera
  2. Grattis !! / P m Familj

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)