Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 6 april 2009

Måndag morgon

Inatt ville inte Astrid sova i sin säng. Så hon har legat bredvid mig för typ tredje gången i hennes liv. Det var mysigt... i typ en kvart... Vet inte vad klockan var när jag hämtade Alfons, men efter det har vi legat alla fyra i sängen. Jag och Astrid åt ett håll, och Robert och Alfons åt det andra!

Igår konstaterade Alfons att vi skulle sälja Astrid, och köpa en trehjuling för pengarna...

Snön vräker ner ute, och våran snöröjjare som är i fjällen... ;)

Idag ska det tvättas, tvättas och åter tvättas kläder, så vi har något rent att packa när vi far! =)

Ha en superbra dag!!

3 kommentarer:

  1. Jag är imponerad av dig. Två små barn hur hinner du med en blogg :-)

    SvaraRadera
  2. Hallå där! Blir ju väldans nyfiken på vem det är som blir imponerad!(inte mycket att bli imponerad av...) Kan ju inte lämna en kommentar utan att skriva vem den är ifrån!! =P *ler*

    SvaraRadera
  3. Men hur som helst; TACK det värmer!! :o)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)