Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 26 april 2009

soligt!!

Robert har vårstädat bilen idag! =) Nu skiner den både utvändigt och invändigt!! Alfons har varit ute och (st)hjälpt honom.

Jag har suttit ute på bron ett tag och njutigt av solen! Vilka underbara dagar det är nu!!

Astrid har just ätit, Alfons sover, Robert duschar. Jag har på tv:n och det är visst "Hajen 4". Det är textat på finska på vissa av våra kanaler, som för bara nån vecka sen var textade på svenska. Skitjobbigt, det går nästan inte se på de programmen, för av nån anledning dras ögonen till texten, och det är ju bara en massa yyyåååkkyytuuäää... man fattar ju inget... Ja, jisses, vilka problem vi har... ;)

Nu ska vi göra oss iordning och fara på kalas, me middag!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)