Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 3 april 2009

Fredagkväll

Ikväll har vi varit på kalas! Mycket god mat och trevligt sällskap! Barnen busar på och klockan går fort och helt plötsligt är de jättetrötta! Iallafall mina...
Snögubben har tappat näsan och är nästan helt översnöad. Hilkan och förklädet skymtar bara lite under...
Ååå, vad jag längtar till fjällen, komma bort ett tag från allt här... tycker att det är så mycket som känns jobbigt nu... =*( (fast jag får nog inte känna så...)
Jag har nu sett reprisen av "Så Ska Det Låta" till ljudet av tre snarkare! =P Nu ska vi gå upp och lägga oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)