Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 22 april 2009

luring...

Ätit mycket god middag hos mamma och pappa. Kusinerna från 130 var oxå där, så Alfons fick leka en stund, spela spel och bygga pussel.

Robert har varit i Bureå ikväll och tagit reda på nå grejer. När jag komme hem från mor och far hade jag två så otroligt trötta barn att de bara skrek, gnällde och grinade. Så snabbt på med pyjamaser och skaka ihop nå välling och lägga dem i sängen och läsa saga, kommer Robert hem... tror nog att han stod och väntade runt hörnet och hörde när det blev tyst... ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)