Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 2 april 2009

Tungt!

Coolt, över 200 besökare!! =D
När vi hämtat hem Alfons drog vi på galonisarna (nä, inte på mig...) sen begav vi oss ut på äventyr! Vagn och bob upp på skoterspåret, skulle till "grannars" och dra ut deras soptunna. Skoterspåret höll rätt så bra, men det var tungt! Alfons drog boben själv typ 10 meter, sen sa han "nä, mamma, de va jobbit de häja, du få dja!" Jaha, tack för det du... Efter en typ timme var vi hemma igen och då blev det en snögubbe som fick oändligt många pussar (undrar om det var nån som tyckte snön var god...? ;)) Lite "skoterkörning" och sen in och börja med middan! Timmarna bara flög iväg! Astrid sovde mestedels.
Ikväll har skotrarna "packats". Robert är iväg och gör några "ärenden", så jag är själv hemma med de sovande guldgryna ikväll oxå. Ser reprisen på "Så ska det låta" och tänker gå och ta mig ett glas iskall mjölk!! (Det ska aldrig underskattas!!=P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)