Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 23 april 2009

Vilken glädje!

Jag har ju glömt att berätta det fantastiska som hänt i veckan!! Hur kan jag glömma!?! Jag har i flera månaders tid svurit och varit arg på diskmaskinen för att den inte diskar rent, för jag menar, det ska ju en diskmaskin göra, det är liksom vitsen med den!! Och i veckan när min underbara, älskade sambo kommer hem och jag är rasande på disken så kikar han äntligen lite på maskinen, och vips, så diskar den rent igen!!!!! Snacka om LYCKA!! =) Så det är nästan med glädje jag plockar ur maskinen nu! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)