Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 5 april 2009

Paradis

En trevlig dag. Kul att se nyheterna bland Me & I kläderna. Men nej, det blev inga inköp, plånboken tillåter inte riktigt det! Men det var kul ändå!!! =)

Robert och Alfons komme hem en stund efter mig, Alfons hade varit i paradiset. Det hade funnits tre skotrar där som han fick klättra på och "köra"!

Haft trevligt middagsfrämmande från Svarttjärn, bjöd på lasagne, det verkade uppskattas! :)

Nu sover barnen och jag har slötittat på "Sanningens ögonblick". Vi ska nog oxå gå upp och lägga oss, har varit uppe ovanligt länge, vi brukar faktiskt lägga oss en stund efter 22... Jag har läst ut min braiga bok, så jag har inget att läsa nu, nån som har något bra att låna ut..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)