Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 26 april 2009

Söndagmorgon

Massor med trängsel på Anderstorp, men lite kläder hann jag raffa åt mig, en konsumkasse närmare bestämt.

Efter middan, som bestod av hemmagjort "skrov", grillade ute på grillen, så for vi till Bureå och grattade Ubbe som fyllde år! Otroligt trevligt, som vanligt!! =) Barnen skuttade och lekte, och trots den skräck Alfons visade för vovven Ronja i början av kvällen, gick det bättre när kvällen led mot sitt slut. Dock tror jag aldrig att han kommer att tycka om hundar/ katter, eller någonsin vilja vara närmare än en meter, och Fetabsolut inte vidröra dem...

I veckan som kommer känns det som om jag har en hel del att göra... så jag måste nog börja planera hur jag ska lägga upp det hela...

Ha en bra dag och njut av det som är kvar av helgen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)