Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 27 april 2009

middagsfrämmande!

Pga sjukdom kunde vårat middagsfrämmande inte komma ikväll =( Så vi ringde mamma och pappa så de komme hit och hjälpte oss att äta upp maten och efterrätten. Grillat, det var jättegott, om jag får säga det själv! =)

Astrid har inte haft långt till tårar idag, men det har ändå varit en riktigt bra dag! Jag sa till Alfons imorse att jag inte orkar ha en till dag då han bara bråkar med Astrid, och han verkade förstå vad jag menade. Och som mamma sa; "hur ska han kunna veta det om du aldrig har sagt det?"... =P

Nu verkar de sova båda två, och jag ska ta och planera lite tårtor... =)

1 kommentar:

  1. Ring mig nästa gång ni har middagsmat över, eller när de där tårtorna är klara ;)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)