Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 8 april 2009

Glad Påsk!

Min lilla skitunge! Hon sovde en kvart nu på förmiddan... sen låg hon vaken och pratade, och jag tänkte att då får hon göra det ifred så länge hon är nöjd. när jag går förbi henne efter ett tag så har hon bajsat, OCH tagit av sig blöjan!!! Hela hon och sängen, men framförallt: det har kommit bajs på Alfons "goos"! Hans favoritnalle som ligger bredvid honom varje kväll han ska sova! Inte hinner ju jag tvätta honom och få den torr innan vi far. Så det fick bli en snabbtvätt med galltvål!...lilla skitunge! ;)

Har nog packat det mesta, nu ska det bara bäras ut och stuvas i bilen, undrar om vi rymmer allt. Sen ska vi ju hämta upp Tobias oxå och rymma hans saker... vi kanske får lämna nåt hemma... barnen kanske... ! =P *skratt*

Hörrni! Jag önskar er en riktigt GLAD PÅSK!! HA det så bra så hörs vi senare!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)