Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 7 april 2009

Tisdag förmiddag

Av någon anledning så har ju vi blivit utan tv3 och kanal6. Vi betalar för dem så jag vet inte varför de försvunnit, jag som inte fattar nåt av typ kanalsökning eller inställningar tycker att det är Roberts uppgift att fixa tillbaka dem, men... vi har nog varit utan dem i två månader... det gör inte så mycket, bara 3:an är tillbaka när "Prison Break" börjar om. Nu vet jag inte när nästa säsong börjar, så ni kan väl hojta till om ni ser nån reklam för det på tv3, för om det inte är fixat tills dess, så måste väl jag vidta åtgärder... och då är det risk att alla kanaler försvinner!!! *lol*
Har skickat iväg grabbarna till Lövånger på jobb/dagis. Astrid sover igen och jag ska gå och duscha. Sen måste vi visst iväg till stan för att hämta ett nytt batteri till skotern. Då måste jag komma ihåg att köpa blöjor oxå... annars kan vi nog bli lite olyckliga här... =P

2 kommentarer:

  1. Hej du
    Jag har inte tänkt att avslöja mig redan=)
    Du känner mig, men det var allt för länge sen vi träffades. Jag har haft er i tankarna och sist vi skulle hälsa på var det ingen hemma, men snart knackar vi på dörren igen.
    Ha de gott!!!
    Kram

    PS.Du är duktig glöm inte de.

    SvaraRadera
  2. Snacka om spännande!!! Jag blir ju nyfiken så jag nästan spricker!?! =)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)