Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 28 april 2009

pyssel

Översta bilden är en vanlig kvällssyn här i huset. Astrid vill ju inte sova i vaggan längre, och av nån anledning har vi inte tagit tag i saken och skaffat henne en annan säng... men hon brukar ligga på en filt i soffan. På kvällarna vill hon helst somna såhär, och det blir alltid hos Robert, jag ger mig inte tid att ligga ner med henne...klart att hon somnar om man bär henne oxå, men jag tror att Robert gärna tar henne.. ;p guliga ser de ut iaf!! =)
Har varit en snabb snabbis på stan med mamma idag, men allting blev uträttat. Var in en snabbis på "pyssel-affären" uppe vid busstationen, fast det är igentligen ett skämt att gå in där en snabbis. Ohhh my Goooood så mycket kul och fint det fanns där.. hade kunnat vara kvar där än... ;) Nu har jag iaf lyckats pyssla ihop ett kort, 2½ timme = 1 kort... =D
Sov så gott!

2 kommentarer:

  1. Besserwisser, det stavas egentligen ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, det gör det ju...=) och det stavas inte "guliga" heller... inte om man har tänkt skriva "gulliga" iaf!! =P

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)